09 lipca, 2008

Nigdy nie wychodzi, jak wyjść powinno.

Zbych: Nie łam się stary! Nawet największym facetom w historii ludzkości zdarzało się być odrzuconym przez kobietę.
Ja: ryli?
Zbychu: Ryli, kurwa.
Ja: Jakiś przykład może?
Zbigniew: No mnie niedawno się zdarzyło. Piękna, siedemnastoletnia...
Ja: Ale z tych co byli najwięksi.
Zbig: ...to zabolało, człowieku. Słowa potrafią ranić bardziej niż kamienie.
Ja: Nadwrażliwiec cholerny. To kto na przykład z "największych facetów w historii ludzkości" został odrzucony przez kobietę?
Zbyszek: Eee, zastanówmy się...
JEZUS!
Ja: Jezus?
Zbynio: Jezus.
Ja: Jezus Chrystus był odrzucany przez kobiety.
Zibi: No jasne! Odrzucenie napędzało jego "pasję"! Musiał pokazać im wszystkim, kto tu rządzi!
Ja: Jezu, z kim ja muszę pracować...
A dziś na wrzucie znajdziecie:
Kolejny hicior z lat 70 - Sly & The Family Stone - Thank You (Falettinme Be Mice Elf Again)
oraz Kill All Hippies Primal Screamu (bodaj z roku 2000)

Brak komentarzy: