15 kwietnia, 2009

Czeluść

Z ogromną obawą i niepewnością oznajmiam, iż "niespodzianka" pojawiła się na stronie
http://tsukuru.pl/ 
Tak, moja własna gra, tworzona w czasie wolnym w weekendy w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jak na tyle czasu to prawdę mówiąc jestem zawiedziony z efektu końcowego. Ledwie 3 poziomy, przestylizowane intro i 15-20 minut rozrywki. Co więcej, po przejściu raz nie ma sensu do niej wracać. 

Jedyne co naprawdę mi się podoba to "klimat" jaki udało mi się stworzyć, głównie dzięki genialności muzyki Akiry Yamaoki, Erica Brosiusa i Aphex Twina, wraz z outrem.

Podsumowując, 7 mega do pobrania i 15 minut rozgrywki dziejącej się w jaskiniach pod powierzchnią oceanu. Ucieka się przed stworami, okrada zmarłych i czyta zakrwawione notatki.

Cóż, może następna będzie lepsza.

Dla porównania, jak powinna wyglądać dobra gra, tworzona na rpg maker polecam to:

Tale of Exile - http://toe.tsukuru.pl/

Dźwięki, przy których Zbigniew poleca zasysać produkcje mojego i nie tylko autorstwa to "Not Fair" Lily Allen. Zbigniew mówi, że wie, że to skandal, że on poleca mainstreamowy pop, ale jakoś ta lekka muzyczka do niego przemawia. Po spojrzeniu w lyriki, wcale się nie dziwię.

Ja za to polecam funk. Average White Band z utworem "Cut the Cake".

Brak komentarzy: