21 sierpnia, 2008

Flaki, bez oleju.

Nuda mnie zabija. Tak bardzo nie mam co robić, że biorę się do jednego zajęcia, nie kończę go, bo zdąży mi się w między czasie znudzić, a już zaczynam drugie.
Pierwszego Baldur's Gate przeszedłem, fajnie było w to pograć po tylu latach, wspomnienia wróciły, nostalgia uderzyła do głowy etc.
Drugiego jednak jedynie lekko dotknąłem i juz straciłem ochotę by w niego grać. Widać zbyt często w niego niegdyś się bawiłem.
Wziąłem się zatem za Neverwinter Nights 1 i 2. Zobaczymy na jak długo mi one starczą.
Maska Zdrajcy, dodatek do NWN 2, została przeze mnie opisana i oceniona, jednak jeszcze na JRK's RPGs recenzja moja się nie pojawiła. Oczywiście, jak tylko zostanie zamieszczona, to nie omieszkam się pochwalić na blogu o tym ;)
Front muzyczny przedstawia się następująco:
Kyuss - Catamaran. Ode mnie. By lud mógł poznać początki Stoner Rocka ;)
Tim Hecker - Spring Heeled Jack Flies Tonight. Od razu mówię, że łatwej muzyki ten człowiek nie robi. Instrumentalna, elektroniczna i mroczna. Jak zwykle, polecam cały album, bo takie pojedyńcze utwory wydają się być zdaniami wyrwanymi z kontekstu.

Brak komentarzy: