10 lutego, 2011

Sprawy bieżące.

Naszła mnie ochota – znowu – na zrobienie czegoś konstruktywnego w świecie gier. Rozważam zrobienie modułu do jakiejś gierki albo powrót do RPG Makera. Przeszkodą, jak zwykle, jest mój programowy analfabetyzm. Pamiętam, że do stworzenia skryptu otwierania i zamykania skrzyń w Makerze '03 dochodziłem dwa dni, a korzystałem przy tym ze ściągawek napisanych na różnych stronach przez trzynastolatków.

Założenia planowanego projektu są mało ambitne i chciałbym, żeby można było go przejść w godzinkę. Fabuła w stylu Final Fantasy IV, tylko idzie bardziej w politykę niż w moralność. Bardziej przygodówka niż RPG, bo ma być liniowa, bez grindu i bez random encounterów. Możliwe, że system walk w ogóle wywalę.
Zobaczymy, jak z tym mi pójdzie.

Ponadto, nowy interfejs wrzuty ssie pałkę. Dobre pół godziny próbowałem przez Chroma wrzucić mp3 i opisać je. Wrzuta jednak za każdym razem uznawała, że są to:
- filmy
- nie da się ich zaznaczyć/zmienić/edytować
- zawierają kontrowersyjne treści

Spróbowałem pod IE. Udało się, ale przeglądarka Microsoftu nie zapamiętała tego, że byłem zalogowany na koncie wrzutowym. Nie miałem zamiaru publikować jako anonim, więc musiałem wrzucić raz jeszcze.

Inna sprawa, że wraz ze zmianami administracja wrzuty postanowiła sporo muzyki usunąć. Nie mojej, na szczęście. Dzięki temu mam większe pole manewru, czego efektem jest dzisiejsze „Stoned Love” od The Supremes. Kiedyś, jak chciałem to wrzucić, widziałem co najmniej tuzin różnych wersji tej piosenki na wrzucie. Teraz jest tylko jedna – moja.

Podsumowując, mam nadzieję, że nowa wrzuta przechodzi teraz jakąś beta wersję i z czasem zaadaptują ją pod Chrome, bo nie chce mi się ponownie przez te upierdliwości przechodzić, tylko po to, żeby wrzucać muzyczkę. 

Brak komentarzy: