27 lutego, 2009

Kroniki 3. Ten ostatni raz.

Odsyłacze do twórczości mej wesołej, gdzie albo jeżdżę po jakimś tytule lub wychwalne peany tworze ku czci, hosted by JRK's RPGs:
Nie mając nic lepszego do roboty jak siedzenie i pierdzenie w stołek przez cały pierwszy tydzień mojej udręki z nogą, grałem w gry, które już wcześniej przeszedłem.
Zaliczyłem Hitman: Contracts i Hitman: Blood Money, co się okazało nawet przyjemnym doświadczeniem. Nie ma to jak wcielenie się w muskularnego łysola, z wytatuowanym kodem kreskowym z tyłu głowy, który jest zabójcą doskonałym.
Następnie Jade Empire poszło. Lub też "Knights of the Old Republic: Made in China". Serio, to jest dokładnie ta sama gra, tylko w innych realiach osadzona. W dodatku krótka i liniowa. Trochę gówno prawdę mówiąc.
Film "Max Payne", zniechęcający do kolejnych adaptacji gier komputerowych, o dziwo zachęcił mnie do przejścia ponownie przez twory Remedy. Nie będzie szokiem, jeśli powiem, że gry są zdecydowanie lepsze od tej katastrofy z Marky Markiem w roli głównej.
Kane & Lynch: Dead Men ukończone po raz drugi. Mają film zrobić na podstawie tego. Całkiem w porządku, jedynie pod koniec się sypie, gdy na Kubę się jedzie przewrót zrobić.
Drobny maraton ze wszystkimi częściami Monkey Island miał miejsce. Pierwsze trzy to mistrzostwo świata, śmiałem się przy nich przez łzy cierpienia, gdy stabilizator się wżynał w spuchniętą część kostki. Czwartą można przyrównać do patrzenia w oczy swojej niedawno zmarłej kochanki. Wygląda dość podobnie, ale to nie to samo. I zaczyna śmierdzieć.
Muzyczka:
W końcu dodałem coś nowego w Soundtrackach. Parę nut, ażeby zachęcić do przesłuchania całości ścieżki dźwiękowej z "Przez Ciemne Zwierciadło" autorstwa Grahama Reynoldsa.
PJ Harvey - Rid of Me w nutach klasycznie-prysznicowych
Red Sparowes - The Great Leap Forward Poured Down Upon Us One Day Like A Mighty Storm Suddenly And Furiously Blinding Our Senses, w nutach nowoczesno-zbychowych.
No. To na tym koniec podsumowań. Oczyszczenia dobiegł kres i od tej pory updaty będą wyglądać jak zwykle zapewne ;)
Ponadto, prawdopodobnie od 18 marca przestane nosić okulary.

Brak komentarzy: