15 lipca, 2011

Rewizyta.

Pewnego majowego popołudnia, student ostatniego roku kierunku humanistycznego, zaczął myśleć. Student przypomniał sobie, że w tygodniu czeka go spotkanie z promotorem. Zazwyczaj takie myśli nie wiązały się z niczym konkretnym. Kończyły się wstaniem, krótkim spacerem po pokoju z jednoczesnym nerwowym wymachiwaniem rękoma, i ponownym zajęciem miejsca przed ekranem monitora. Jednakże tym razem na spotkaniu miał się pochwalić stanem swojej pracy magisterskiej.

Przyzwyczajony do bujania w obłokach umysł, stanął twarzą w twarz z rzeczywistością. I nagle dotarło do studenta, że znajduje się w głębokiej dupie. Nad magisterką nie pracował od miesięcy, za kilka dni ma wygłosić prezentację, której nie tknął, a w dodatku sesja się zbliża. Tendencja do przekładania pracy na termin nieokreślony, połączona ze nadmiernym fantazjowaniem doprowadziła go nad przepaść. Edukacyjną przepaść, co prawda, ale mimo wszystko.

Przerażony i zdesperowany student postanowił odciąć się od jedynej radości swego życia - internetu - aby ocalić szanse na tytuł magisterski. Zawiódł oczywiście, nie wyrobił się i będzie we wrześniu podchodzić, ale przynajmniej absolutorium zdobył.

Mam nadzieję, że urzekła Was moja historia. Powrót, nowy design, zmiana struktury i zmiana podejścia. Linki znajdują się na dole, wraz z archiwum. Książki i muzyka usunięte, dla większej przejrzystości. Nieregularny łącznik zawieszony. Będzie więcej recenzji/artykułów. Konto na wrzucie będzie kontynuowane, po prostu linków nie będę podmieniać ;) Czasem będzie coś ekstra, jak np. składankę z 16 piosenkami miłosnymi, które są fajne.

Szukanie materiałów do Łącznika było tak męczące i czasochłonne, że nie miałem sił na nic innego. Zamiast sprawiać mi frajdę, czułem frustrację i znużenie, jak w mojej byłej pracy. Mój szacunek do newsmanów internetowych, którzy przez lata potrafią zachować entuzjazm wzrósł niebagatelnie. Nieregularny łącznik kiedyś wróci, ale zgodnie z nazwą, będzie pojawiać się nieregularnie.

Blog wymaga jeszcze drobnych poprawek. Najważniejsze z nich - nie we wszystkich postach tekst zmienił kolor oraz brak tagów. Tak! W obecnej iteracji Podwójnego Cienia będą tagi!

Komentarze mile widziane :)

Brak komentarzy: